http://www.parajumpersbelgium.be https://www.parajumpersonlinesale.be http://www.canadagooseonsale.be http://www.troilus.es http://www.maclorry.be

Koło teatralne

Piątkowe wieczory teatralne

Dnia 27 lutego 2015r. uczniowie klasy II i klasy III gimnazjum mieli okazję obejrzeć sztukę pt. „Imię”w Teatrze Dramatycznym, Scena na Woli im. T. Łomnickiego. Dobrze napisane, dowcipne dialogi, zaskakujące sekrety rodzinne bohaterów to komediowe atuty „Imienia” porównywanego często do filmowej „Rzezi” Romana Polańskiego.  Znakomita obsada Malajkat, Olszówka i Bobrowski, Marcin Hycnar i debiutująca Dorota Krempa,  kłócą się o imię … nienarodzonego dziecka – zabawnie i refleksyjnie.

17 kwietnia 2015r. – Tym razem odwiedziliśmy Teatr Capitol. Uczniowie klas II i III naszego Gimnazjum oraz II Liceum obejrzeli sztukę pt. „Dziwna para”, w reżyserii Wojciecha Adamczyka z udziałem najsłynniejszego duetu aktorskiego w Polsce – Cezarego Żaka i Artura Barcisia. Spektakl został zrealizowany na podstawie tekstu jednego z najczęściej grywanych komediopisarzy amerykańskich – Neila Simona i opowiadał o dwóch facetach, porzuconych przez żony. Doskonała komedia, bardzo dobrze zagrana przez aktorów,  inteligentne dowcipy spowodowały, że publiczność bawiła się świetnie, a momentami nawet aktorzy śmiali się z widzami. Z niecierpliwością czekamy na kolejny wieczór teatralny!

Opiekun: Anna Rabecka

Działalność artystyczna klasy III gimnazjum 2013/2014

„Czerwony Kapturek” po niemiecku

Dnia 18.11.2013r. gościliśmy w naszej szkole lektorów z Instytutu Goethego realizujących ogólnopolski program Deutsch – Wagen – Tour, promujący naukę języka niemieckiego.  Nasi uczniowie wraz z p. Anną Rabecką przygotowali krótką inscenizację bajki o Czerwonym Kapturku.

Przedstawienie pt.:”Konkurs Świąteczny” – przygotowanie uczniów i opieka p. Katarzyna Paczkowska

Szkolne Koło Teatralne prowadzi p. Małgorzata Głowacka – nauczycielka języka polskiego. W zajęciach uczestniczą zarówno uczniowie gimnazjum jak i liceum. Uczniowie sami dokonują wyboru repertuaru, formy wystawienia lub odegrania fragmentu sztuki, tworzą rekwizyty, piszą scenariusze sztuk teatralnych lub improwizują przedstawienia na żywo.

Takie warsztaty to doskonała metoda na rozbudzanie dociekliwości intelektualnej, rozwijanie uzdolnień, uwrażliwianie na sztukę i kształtowanie postawy aktywnego odbiorcy.